TÄVLING

                  
 
Nu tänkte jag dra igång en tävling :)
Tjejerna följer mig på twitter, så jag tänkte lotta ut ett DM till dem :)
Jag kommer lotta ut två personer, så skickar jag erat twitternamn till tjejerna och ber dom följa dig!

Allt du behöver göra är att kommentera detta inlägg med ditt twitter-namn och din mail-adress.

Tävlingen avgörs på fredag eftermiddag! :)

-Jennifer
 

Ella

Oh god... det skulle bara vara föööör cooolt! :'D
Min twitter är i alla fall @Ellas1Direction och mailadress är [email protected] som jag sa; att vinna detta skulle bara vara fööör coooolt! En dröm... :') <3

2012-09-17 17:16:24
http://whymefanfic.blogg.se/
johanna

@jojjotomlinson :D<3
[email protected]
snart kanske en dröm går i uppfyllelse :')<3

Svar: Grattis, du vann tävlingen!Förlåt att det dröjde, men jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit avgöra den förren nu :/
Little Mix Sweden

2012-09-17 17:45:50
Elin

ALLTSÅ JAG HADE ÄRLIGTALAT DÖTTT! Ehm, vill jätte gärna vinna! Min twitter är @elinlysell . Kul att du kör en tävling, plus jätte bra blogg!
Kram.

2012-09-17 18:11:39
http://littlemixers.blogg.se
Alicia

Min twitter är DeleanorFitness, min mejl skrev jag ovan! :) skulle vara så sjukt underbart att vinna!

2012-09-17 19:07:30
Alicia

Haha jag är ju Co-Admin här men anmäler mig ändå, liksom vem vill inte få en chans att bli följda av dem xD
Twitter: @AliciaKallstrom
Hotmail: [email protected]

2012-09-17 19:18:08
elina:)

min twitter är @elinaacarlsson skulle va skitkul om dom kunde följa mig! ;)

2012-09-17 21:10:10
Klara Hammar

Det hade varit så jävla awesome om en av mina favoritgrupper följde mig på twitter :)
Twitternamn:@klarahammar

2012-09-18 08:58:26
Lisa

Skulle vara en ära om jag vann och du skulle göra det :)
@LessiStyles är mitt namn<3

2012-09-18 11:41:32
Frida Sjöberg

Gud va awsome att alla följer dig!:o
twitter: @fridasjoooberg

2012-09-18 21:34:24
Elin

Åh, de skulle vara fantastiskt kul att få vinna!!! Jag heter @PerriesEmpire
Kul att ni har en tävling, kram

2012-09-23 23:26:11
Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: