Favorit låt?

Vilken är er favorit låt från 'DNA'? :) 
 

Elliot Morgan shoot

“La boîte à questions”

 

Tjejerna om Missy Elliot

Enligt en artikel från MTv så började Jsy gråta när hon fick reda på att Missy Elliot ville vara med i How ya doin'.
 
"Att ha Missy Elliot på vår låt betyder allt för oss. Hon har varit min idol sen jag var liten, jag beundrar henne, och varje intervju som frågar vem som är min dröm artist att spela med, säger jag alltid Missy Elliot." Säger Jesy. 
 

"Vi alla ville arbeta med henne, hon är en legende. Och något man drömmer om men som man tror aldrig skulle hända, men sen hände det. Jag grät ihjäl mina ögon, vi var chockade." 

Jesy fortsatte: "Att faktiskt bara höra henne och se henne när vi först hörde rappen, jag grät. Och sen att se henne i vår video gav mig gåshud, för hon är en legend!"

Leigh-Anne instämmde: "Hon var helt sjuk, så bra!" 

Perrie Edwards: "Vilken kvinna. Vi har tur tjejer!" 

 
 

LEIGH-ANNE LA UPP DENNA BILD PÅ INSTAGRM INNAN

Large
 

DAGENS BILD ♥

Large

Behind the scenes

Leigh-Anne ute för två dagar sen!

Lite nya bilder!

 

Ny photoshoot med tidning!

Little Mix consort på VIP room i Paris

Zayn och Perrie tillsammans i Paris vid Eiffel tornet!

 

ELINS BLOGG

Hej alla fina läsare! Tänkte bara fråga er om ni skulle vilja klicka er in på min lillablogg? och kika. Jag tänkte också att jag lägger in våra bloggar som då bloggar är på lmsweden i menyn så hittar ni dem lätt, om ni skulle ha någon fråga eller så :) 
 
klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄR eller på bilden för att komma till min blogg!
 

ÅKER PÅ KLASSRESA

Hej alla! Jag ( Martina ) åker på klassresa imorgon till Berlin och är inte hemma förens lördag natt / söndag morgon. Så jag kommer inte kunna blogga då! Kram 
 

Backstage elegant touch

MIXERSMAGNETFRANCE

Guess who’s getting excited about #MixersMagnetsFrance tomorrow!!! Hope you’re all looking forward to getting involved... Mixers HQ x 

BEHIND THE SCENES - CHANGE YOUR LIFE

 
Large
Large
Large
Tumblr_mhpen5ihdi1rbrxfjo7_1280_large
 
Y_large
tröjan finns på TopShop! Finns i butik med! 
 
 
 

DAGENS BILDER ♥

Large
Large
Large
Large

PERRIE TWITTRAR

I was just thinking how amazing our fans are at drawing, so I thought I'd give it a try! haha, perrie <3
Inbäddad bildlänk
 
 

TJEJERNAS SENASTE TWITTER INLÄGG

Cannit believe how gorgeous the Italian mixers are! And the accent!! heres a few bracelets i got :) xxjadexx
Inbäddad bildlänk
 
Thank you all our Italian Mixers for making us feel so welcome!!...Hope we get to see u again soon xx Little Mix xx
Inbäddad bildlänk
 
Fanmail time :))
 
Inbäddad bildlänk
 
Mmmmmm that's more like it :)) Perrie<3
 
Inbäddad bildlänk
 
I ordered breakfast at the hotel and look what arrived <3 Perrie
 
Inbäddad bildlänk
 
Thank you for all your cards, letters, posters, drawings and gifts :))))
Inbäddad bildlänk

DAGENS BILD ♥

Large

WINGS I ITALIEN

 
 
 
 
 

LITTLE MIX IN ITALY

Large
Large
Large
Large
Large
Large
Large
 
Large
Large
Large
Large
Large
Large
 
Large

WE ALL LOVE ZERRIE ♥

 
Large
 
Large
 
Large
 
Hur gulliga är inte dessa två personerna?! Bilderna skulle tydligen kommit från Perries instagram '' perriewinkle '' men tydligen togs kontot bort... 
 

DNA HAR SLÄPPTS PÅ SPOTIFY

Vi fick ett meddelande på Facebook från en tjej som sa att DNA har släppts på Spotify,( hela albumet )  hur kul!? In och lyssna!
 

TJEJERNA UTANFÖR BBC RADIO 1

Tumblr_mlgwed558w1r8enqio1_500_large
 
Article-0-195703c4000005_large
 
536913_128442497302702_1245319361_n_large
 
 

DAGENS BILD ♥

644701_297692837027924_604118362_n_large

CHANGE YOUR LIFE- ACOUSTIC ARDEN FAIR MALL

 
för mig ( martina ) den bästa Change Your Life dem har gjort! 
 
 
 

LITTLE MIX - TRUTH OR DARE

HOW YA DOIN ÄR NUMMER...

3 i Paraguay
5 i Bolivia
21 i Chile
33 i Brasilien
36 i Peru
41 i Argentina
 
Ser ut som det finns massor med Mixers i SydAmerika med, hur härligt!?
 
 
Och kan även meddela att någon gång nästa vecka åker tjejerna ner mot Italien för '' Mixers Magnet ''.
 
 
 

ETT ANDRA ALBUM PÅVÄG

Little Mix i centrala London påväg till Capital FM studios. Dem har också börjat jobba på deras andra album!
 

Glee

Enligt en artikel från ds så kommer serien Glee göra en cover på tjejernas singel "Wings"!
 

GAMMAL X-FACTOR BILD PÅ TJEJERNA

Tumblr_mlbxjp24jq1s2fowzo1_500_large

DEBORAH ( PERRIES MAMMA ) KOMMER TILL SVERIGE...

Nästa månad! Så himla kul! Det var något fan som hade skrivit till henne och då svarade hon att hon kommer hit nästa månad! Undrar vart hon ska komma!?.... 
Ber5fk7ciaeyyun_large
 
 
 

DAGENS BILD ♥

Tumblr_ml9zbrtzsj1rzlioso1_500_large

Jade och Leigh-Anne med vänner 12 April



 

NAGLARNA FINNS PÅ NEWLOOK.COM

Hej alla! Ville bara säga att det var en läsare som kommenterade och sa att naglarna finns på newlook.com, så ni som vill köpa, så finns dem där! Stort tack till Mimmi ♥ 

UTANFÖR BBC RADIO 1

Klicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlek
 
Klicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlek
 
Klicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlek
 
Klicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlekKlicka på bilden för att se den i fullstorlek
 

PERRIE HAR NY HÅRFÄRG- IGEN :D

vad tycker ni om att Perrie har blont-vit hår igen? själv tycker jag detta mer passar henne än med andra färgerna! 
545988_152225214954368_1284961339_n_large
Tumblr_ml5x4zkgjg1rdostlo1_500_large
 

TJEJERNA 12 APRIL

 
 Bhq6utzcaaa_wir_large
Yvr9pgjpybu_large
Tumblr_ml5r01wgsz1snt3efo3_500_large
562448_599684976710065_1668428023_n_large
Tumblr_ml65bmodyu1ronvzbo1_500_large

!

Var med och tävla om ett telefonsamtal från självaste Little Mix. Allt ni behöver göra är att gå in på den här länken och anmäl er så är du med i tävlingen.
 
klicka här --> http://forms.sonymusicemail.com/webApp/APP2005?fs=649745419 <--
 

Perrie med fans igår

Little Mix Nails kollektion

Leigh-Anne med vänner

Photoshoot

PERRIES ARMBAND

Tumblr_inline_mkr4tqyluf1qz4rgp_large
hur gulligt? det står '' i love Zayn '' ♥

FLER BILDER PÅ ZERRIE

535022_401907179907547_632930836_n_large
 
523531_435300273229422_909818926_n_large
på denna bilden här ovan ser det ut som Perrie har blont hår, vad tror ni? har hon färgat tillbaks till blont eller har hon fortfarande kvar sitt rosa?
 

NYA BILDER PÅ PERRIE OCH ZAYN FRÅN IDAG

Tumblr_m5kt5ovt9r1rv6715o1_500_large
 
483636_517684351621205_1108893874_n_large
 

Conga room - LA

 
 
 
 
 

Conga room

M/G - LA

Leigh-Anne igår

PERRIE MED KATHIRNE PÅ 1DS KONSERT IGÅR

Tumblr_mkygbueu2h1s2zpmvo1_500_large

#NEW, PERRIE PÅ ONE DIRECTIONS KONSERT

HOW YA DOIN

58869_405003642930830_711540386_n_large

DAGENS BILD ♥

Tumblr_mji980bnj81rdloe8o1_500_large
Tumblr_mji980bnj81rdloe8o2_500_large

EPISODE 5

Hej Mixers!

Det är så att vi skulle behöva en ny design till bloggen då vi haft den här designen i snart mer än ett år. Skulle vara jätte skönt med lite förändring osv. Men ingen av oss kan göra designer osv så jag undrar om vi har någon läsare som är duktig på det och skulle vilja hjälpa oss eller om ni vet någon som gör gratis designer (fan blogg designer)? 
 
Isånnafall, skicka ett mejl till oss så kan vi prata vidare? - [email protected] 
 

TJEJERNA PÅ HEATROW 04/05

KISS FM RADIO IGÅR

 
 

Jades intervju från Frida Tidningen

"Jag är besatt av rosetter "
 
Vad har du för skönhetsrutiner på morgen ?
- Jag rengör, änvädner ansiktsvatten och återfuktar. Förut använde jag avsminkningssevetter med sedan lärde jag mig att det var dåligt för huden.
 
Vilken produkt kan du inte leva utan ?
- Läppbalsam och Kroppsolja. Det är jättebra för små ärr och bristningar. Min mamma änvände kroppsolja när hon var gravid med mig och hon fick inte en enda bristning. 
 
Vilken smink är ett msåte för dig?
- Jag änväder alltid matt gle-eyeliner. Förut hade jag vanligt flytande men den bara sprack. Gel är lätt tt måla med , håller fromen och sitter under en hel konsert. 
 
Beskriv dins til?
- Söt och nördig, geeky chic kallar jag den. Jag har en tjejig sida med mina rosetter och en pojkig sida med mina skortor. 
 
Ändrar du rosett efter humör ?
- Ja, Känner jag mig lite mer sofistikerad tar jag en svart. Det finns en rosett för varje tillfälle.
 
 
 
 
 

Jesys intervju från Frida tidningen

" Olja gör håret blankt "
 
Hur lång tid står du framför spegeln ?
- Ungefär en timme. 
 
Hur ser din skönhetsrutin ut på morgen?
- Jag kliver upp, borstar tänderna, fixar håret och sminkar mig.
 
Ditt hår är helt fantastiskt! Hur lyckas du med det ?
Jag anväder hårolja, det gör håret riktigt balankt och hälsosamt.
 
Har du någon sminkgrej du inte kan leva utan?
- Lösögongransar! Jag börjar använda det när vi bildade Little Mix och sedan dess har jag alltid fuskfransar.
 
Vilken parfym anväder du ?
- Marc Jacobs " Dot"
 
Vilken är din stilförebild?
- Gwen Stafani i No Doubt, jag älskar hennes stil.
 
 
 
 
 
 
 

Perries intervju från Frida Tidningen

 " Jag sover i dushmössa" 
 
Vad är typisk Perrie-oufitt?
- Jeans med hög midja ochen magtröja .
 
Vad har du för skönhetsrutin?

- Jag rengör ansiktet varje morgan och kväll.
Jag anvädner Lancomes ögonmakeupremover och dreas hudserie. 
 
Hur för du för att hålla ditt hår så fint ?
- Jag sover med inpacknign och dushmössa. 
 
Har du någon hårpodukt du inte kan leva utan?
- JA! Min Was in-hårfärg som håller mitt hår riktigt lila.  Annars tvättas färgen ur frort och då ser det hemskt ut. 
 
Hur många gånger färgar du håret ?
- Oh My Gosh! Tiotals gånger. Väldigt ofta. 
 
Någon sminkprodukt du inte kan leva utan?
- Min mascraa, jag måste alltid ha mascra.
 
 
 
 

Leigh-anne intervju från Frida tidningen

"  Jag är dålig på sminka mig" 
 
Du har riktigt grym klädstil vem är din stilförebild?
-Rihanna och Lisa Turtle från tv serien Saved by the bell. 
 
Vad är ditt bästa tips för att lyckas med sin stil?
- Trivs i det du tar på dig, då kan du bära upp allt. 
 
Har du något favorit plagg ?
- Mina Timberland -kängor och Jordan-sneakers. 
 
Har nu en stylist eller fixar du dig själv ?
Vi har en stylist men jag gör det mesta själv 
 
Har little mix några planer på en klädkolletion eller egen parfym?
- Der vore Fantastiskt Vi har kollektion på Primark men det vore kul med något mer. 
 
Hur ser skönhetsrutin ut för dig?

- Rengöring,  ansiktsvatten och hudkräm. Jag använde inte ansiktsvatten förut med det hjälper verkligen till att rengöra porerna. Jag använder produkter från märket Asop
 
Vilken är din bästa sminkprodukt ?

- Jag är dålig på sminka mig själv så jag låter alltid make upartistera foxa både hår och smink. 
 
Vilken parfym använder du ?

- Flowerbomb . Av Victor and rolf 
 
 
 
 
 
 

SENASTE DAGARNA I USA

45dfc62c9d5c11e2aeca22000a9f18e5_7_large
5294ad609d7f11e29c2822000a1fbe4c_7_large
Tumblr_mkrwtphesr1rcngleo1_500_large
Tumblr_mkr1uzyvmc1rdxzn5o1_500_large
Tumblr_mkr40lfqsd1s2mu3wo1_500_large
Tumblr_mks6eb3z291rbrxfjo2_1280_large
Inz6xkssi1e_large
 

HOW YA DOIN UTE PÅ SPOTIFY!

Nu finns How Ya Doin på Spotify!

 
 
 

Little Mix Talks Debut Album, United States & Secrets!

 

Tjejerna's äventyr i USA hittills!

 
 
 

Nya videon ute!

 
 
Vad tycker ni om videon?
 
 
 

Ännu fler bilder..

Ännu fler bilder ifrån deras Photo-Shoot för Bop och Tigerbeat!
 
 
 
 
 
 

1 MORE DAY TO GO!

 

NYA BILDER PÅ TJEJERNA

A7nhe8viud0_large
W4em_jduljg_large
St-xrutzfac_large
Hr7bdnjbf2u_large
Tumblr_mknlbnejst1rb41dqo1_500_large
150187_127160437430908_2003079110_n_large
Tumblr_mknbnclrub1rk1o2go1_500_large

GLÖM INTE FB SIDAN

Eftersom vi startade vår facebook sida först så kan det hända att saker kommer upp allra först just där! Det vill ni ju inte missa, right? Så in och gilla den! 
 
 
 klicka på bilden för att komma dit

Perrie har skaffat piercing...

Närmare bild som visar att Perrie faktiskt tagit piercing i nacken! Vad tycker ni? Diss/Hiss?
 

LM facts

Jade sjöng "Where do broken hearts go" av Whitney Houston på sin första audtion.
 
Perrie shoppar nästan bara på Topshop, Urban Outfitters, River, Vintage och American Apparel.
 
Leigh-Annes syster Sairha överraskade sin familj under julen att hon var förlovad.
 
Perries favorit färg är blå.
 
När Leigh-Anne var fem ville hon vara med i Spice Girls.
 
Jade älskar disney filmer.
 
Perrie hatar när hon ligger helt mysigt ihop krupen i sin säng och någon tänder ljuset.
 
När alla sprang upp på schenen när tjejerna vunnit x-factor blev hon slagen i ansiktet.
 
Jesy's föräldrar skilde sig när hon var yngre och har inte träffat sin pappa sen 1996.
 
Leigh-Anne var mobbad när hon var yngre.
 

Baltimore 29 Mars

2 FRÅN HOW YA DOIN - JESY

INSTAGRAM

DAGENS BILD ♥

Tumblr_mkjb9tjnty1rzo0wvo1_500_large