Jades intervju från Frida Tidningen

"Jag är besatt av rosetter "
 
Vad har du för skönhetsrutiner på morgen ?
- Jag rengör, änvädner ansiktsvatten och återfuktar. Förut använde jag avsminkningssevetter med sedan lärde jag mig att det var dåligt för huden.
 
Vilken produkt kan du inte leva utan ?
- Läppbalsam och Kroppsolja. Det är jättebra för små ärr och bristningar. Min mamma änvände kroppsolja när hon var gravid med mig och hon fick inte en enda bristning. 
 
Vilken smink är ett msåte för dig?
- Jag änväder alltid matt gle-eyeliner. Förut hade jag vanligt flytande men den bara sprack. Gel är lätt tt måla med , håller fromen och sitter under en hel konsert. 
 
Beskriv dins til?
- Söt och nördig, geeky chic kallar jag den. Jag har en tjejig sida med mina rosetter och en pojkig sida med mina skortor. 
 
Ändrar du rosett efter humör ?
- Ja, Känner jag mig lite mer sofistikerad tar jag en svart. Det finns en rosett för varje tillfälle.
 
 
 
 
 

Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: