FRÅGA

Jag fick en fråga på min blogg -----> HÄR om varför vi inte har uppdaterat. jag har som sagt varit borta nästan hela Juli månad och har därför inte haft möjlighet. jag har haft internett, men det har gått väldigt segt och plus att jag ville inte uppdatera från min kusins data heller. men jag är tillbaka nu och kommer ha möjlighet att uppdatera mer. jag ber om ursäkt om sidan har legat lite nere nu, men dem flesta av oss har nog varit på semester. 
 

Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: