PERRIE OCH ZAYN SKA GÖRA SLUT?

Perrie har inte direkt haft det lätt efter alla dessa rykten om att hennes pojkvän Zayn varit otrogen mot henne. Efter nu att Zayn åker på en 117 dagar 1D TOUR kommer nog göra att dem gör slut, föralltid. Perrie tycker själv att det kommer vara svårt för dem att vara skilda under alla dessa dagar. Hon försöker lita på Zayn igen efter allt som har hänt, men såklart kommer det bli svårt för henne eftersom han åker, och är rädd för att det ska hända igen. Zayn försöker säga till henne att allt kommer bli bra, men Perrie är säker på att 9 månader ifrån varandra kommer vara ett slut för dem. Perrie har själv sagt till Zayn att detta kommer att ta slut, och att det är för lång tid för henne. 
 
Hur tror ni detta kommer gå? Tror ni verkligen att våran '' Zerrie '' kommer göra slut, föralltid?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Evelina

Jag tror att Zayn är amazayn (see what I did there?) mot Perrie, och Perrie mot Zayn. Så jag tror och hoppas att de håller ihop, för dem är ett så fint par! :)<3

Svar: vi hoppas också på att dem håller ihop! dem är jätte söta tillsammans! :) - martina
Little Mix Sweden

2013-02-20 10:33:49
http://evepeves.devote.se
Ellen

Jag hoppas verkligen inte att detta är slutet för "Zerrie"

Svar: vi vill inte heller att det ska ta slut! för mig är dem det finaste paret <3 - martina
Little Mix Sweden

2013-02-20 12:55:19
Lovisa

Åhh jag älskar Zerrie, dom är sjukt söta tillsammans! Jag tror dom kommer hålla ihop <3

2013-02-20 13:24:45
Frida

Hoppas att de inte gör slut! De är så himla söta tillsammans! :Dxx

My

Nej dom får inte göra slut för dom är så himla söta
tillsammans:(<3

2013-02-21 09:04:55
Elsa

ZAYN HAR INTE VARIT FUCKING OTROGEN MOT HENNE OCJ HON HAR INTE ALLS SAGT DE!? LÄGG AV

2013-02-21 13:59:20
Me

Asså Zayn har inte alls varit otrogen mot Perrie vem är det som hittar på??

Svar: det har stått överallt. Men dock tror jag inte på det för att jag vet att Zayn är en bra kille och det har Perrie själv sagt. Sålänge inte Zayn har erkänt det, så är det inte sant!
Little Mix Sweden

2013-03-02 13:10:30
Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: