PERRIE EDWARDS

 
Vems stil vill ni se mer av här i bloggen? Kommentera så kan vi nog fixa fram lite '' inspiration '' här till bloggen!
alla dessa kläderna kommer från H&M

Ebba

Jag skulle tycka om att se den mer "söta" & casual klädstilen från alla tjejerna :) och att man kan se vart alla kläder är köpta, gärna till billigt pris ;)

Svar: absolut! som tex klänningar eller en dag på stranden? :)
Little Mix Sweden

2013-03-25 12:16:25
http://ebbars.blogg.se
Clara

Jag hade tyckt det var roligt om ni hade mer av Jesys och Leigh-Annes stil:)

Svar: okej, det ska vi fixa!
Little Mix Sweden

2013-03-25 14:38:02
Wilma Petersson

Jag älskar verkligen din blogg, jag älskar little mix med! Det skulle vara en dröm för mig om jag skulle kunna få va med och "jobba" på denna blogg eller vad man säger! Jag vill iaf hjälpa dig :) kram

Svar: det är inte min blogg, jag bloggar med ett par andra tjejer som bloggade här innan mig! tack så jätte mycket, och just nu är det fullt tyvärr! kramis
Little Mix Sweden

2013-03-25 15:36:12
http://nattstad.se/wilmaas
Lovisa

Jades stil! I looove her style! Och jag har samma hårfärg som henne ungefär :DD.

2013-03-25 18:07:38
Lovisa

Jades stil! I looove her style! Och jag har samma hårfärg som henne ungefär :DD.

2013-03-25 18:08:39
Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: