Artikel från sugarscape

När vi frågade Perrie vem hennes celebrity crush är så sa hon "Vem tror ni?" Ryan Gosling? Robert Pattinson? SJÄLVKLART SA HON INTE NÅGON AV DEM. Hon sa "Zayny Baby" såklart. Fast i verkligalivet så svarade hon "Min pojkvän." 
 
 
Och när hon inte är all over heels för sin pojkvän, så erkände Perrie att hon har bra sms kontakt med Zayn's bandkompis Louis Tomlinson. "Louis smsade mig för några veckor sen och sa 'Jag är i dubai och din sång är på radion'. Och jag blev liksom 'What? Dedär är helt galet, jag hade ingen aning om att våra låtar spelades där.
 


Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: