VINN LÄNKNING

Hej på er! Vi tänkte köra igång en liten tävling. Inget stort alls utan bara en rolig grej. (Vi hoppas dock att vi kan få köra igång en riktigt tävling så småningom)
 
Tävlingen går ut på:
 
* Berätta för oss precis hur ni hittade tjejerna!
* Varför ni gillar dem (Minst 30 ord) 
* Välj ut en låt som sjungs av tjejerna (det kan vara någon av deras xfactor covers eller från albumet) Berätta också varför ni valde just den låten.
 
Regler: 
Du behöver ha en blogg!
  Följ bloggen på bloglovin  -> KLICKA HÄR <- (om ni redan gör det hoppa bara över detta).
_____________________________________________________________________________________________
 
Vi kommer att välja en fin mixer läsare som får synas för våra 100-150 läsare i ett inlägg och kommer också få bli länkad bland våra länkar i menyn! 
 
Glöm inte att Skriva bloggadress och emailadress så vi bara kan maila er lite snabbt om just du vinner! :)
 
Tävlingen pågår till på Söndag! 
 
 
 
 
 

Matilda

Jag vill gärna vara med och tävla!
Jag hittade faktiskt tjejerna med hjälp av One Direction, eller snarare sagt med hjälp av Zayn. Jag hade hört att hans flickvän var med i en tjejgrupp, och började googla lite på dem. Jag började lyssna på tjejernas låtar, och tyckte att dem var bra! Det fortsatte och jag beställde deras album, och lyssnade ännu mer och mer.
Jag gillar Little Mix för att dem gör så otroligt bra musik, som verkligen peppar en när man mår dåligt. Alla tjejerna har unika röster, och dem har sjukt fina kläder. Dem säger så bra grejer också, och bryr sig om sina fans otroligt mycket! Sist men inte minst så är dem så fantastiskt roliga! Kan sitta och kolla på deras videos som dem spelat in och skratta! Haha!
Jag har valt Change Your Life, för att det är en sjukt bra låt som man blir glad av. Texten är så himla bra och peppar verkligen en! Det dem sjunger är så himla bra. Jag älskar tjejernas röster i låten! Och melodin passar så himla bra in på texten liksom!

2013-05-26 10:30:01
http://matiiildaa.blogg.se
Freja<3

Jag hittade tjejerna genom Youtube och jag föll för dem direkt och de är väldigt unika.
Jag älskar deras röster och de är unika på sitt eget sätt och de passar i ett band.
Jag har deras skiva och lyssnar på den varje den för jag mår bra av att höra på deras låtar.
De älskar sina fans och skulle göra allt för att få träffa sina fans och det uppskattar jag.
Deras låtar peppar och gör en glad och de gör så att man orkar med skolan och livet.
Och jag älskar att alla har hittat sin drömkille och att de är lyckliga och hoppas att de inte tar till sig av hatet som kommer.
Låten jag har valt är Cased Closed för att jag gillar texten och jag älskar deras röster i låten, och jag tycker att låten har en mening och lite personlig.
MVH Freja<3 (Freyduzz:)

Julia

Direkt när jag såg att Zayn hade tweetat Perrie för ett år sedan så kollade jag upp henne. När jag fick veta att hon var med i ett band, så började jag lyssna på deras framträdanden på youtube och fullkomligt drogade Cannonball, så det var så jag hittade de.
Tjejerna är otroliga inspirationer för mig. Allihopa är så sjukt roliga och verkar vara så jordnära personer. Älskar till exempel att Perrie säger att hennes favoritsaker i världen är sova och äta, för det är exakt mig haha! Och Jesy har verkligen lärt mig att man kan tro på sig själv och vara nöjd oavsett kommentarer. Leigh är bara så cool och hon är verkligen sig själv genom allt och har otroligt rolig humor. Och Jade är så himla söt och gullig och verkar så innocent och ja, tycker de är helt perfekta på deras eget vis och därför älskar jag de som band. Deras musik älskar jag för det är inte bara låtar som handlar om kärlek, killar och brustna hjärtan utan också andra saker och jag bara älskar deras röster tillsammans och individuellt och låtarna också. Dessutom gör de allt för sina fans och jag älskar de verkligen för det.
Jag väljer nog Going Nowhere. Det är min favoritlåt av de och jag älskar hur de målar ut en historia i låten om killen som inte gör något för sin flickvän, utan bara sitter och spelar X-box och får inget gjort och tjejen är trött på honom. Alla har solon i den låten (och så klart är deras röster perfekta haha) och så tycker jag att det är ett sjukt stort plus att Leigh rappar i låten för det gör den ännu mera cool och Leigh-Anne är en sådan grym rappare (och sångare också of course).

Älskar eran blogg, den är jätte bra verkligen! Keep up the good work. Kramar! :)

Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: