Svar på Frågestunden!

Nu har vi samlat ihop alla svar och här kommer dem:
 
När ska Perrie gifta sig med Zayn? - Dem har inte satt något datum ännu, och de båda har sagt att de inte har bråtom med bröllopet! Så vi får vänta och se!
 
Kommer de inte göra en video på deras låt Salute? - Ännu finns det inga uppgifter om det, det är inte alla artister som har deras första låt på albumet som singellåt, men det kan kanske komma längre fram!
 
Kommer ni annonsera ut om en ny bloggare snart? - Just nu behöver vi inga nya bloggare, men om vi känner att det behövs så kommer vi självklart sätta ut det!
 
Kan ni inte göra lite fler Sno Stilen med kläder från svenska butiker? - Vi kan börja göra det snart ja, håll ut lite bara så kan vi säkert fixa ihop något!
 
Kan ni lägga upp lite gamla klipp från X-Factor, deras uppträdanden och sånt? - Det kommer ett inlägg med det senare, men självklart ska vi göra det!
 
Kommer ni lägga upp klipp från LM turné med Demi Lovato? - Självklart kommer vi göra det! Så snart den kommer igång kommer vi börja!
 
Vet ni om det kommer någon svensk bok om Little Mix, Översättning? - Just nu vet vi inget om det, men det kan komma när dem blir kändare i Sverige!
 
Kan ni börja göra sånna här "Visste ni att" så att man får veta lite mer om dem? - Vi kan säkert börja med det igen! Håll utkik på bloggen!
 
Någon turné på gång? - Snart kommer dem dra med Demi Lovato på hennes turné och det är den ända turnén dem har annonserat om så länge.
 
Vad kommer hända efter jul och nyår? - Tjejerna kommer antagligen få vila lite, men de kommer säkert ha radiointervjuer osv. planerat! Och sedan så kommer de dra ut på turné med Demi Lovato! Mer vet vi inte om ännu.
 
Vad kommer hända framöver, spelningar mm? - Kolla svaret ovan! Ännu vet vi inte så mycket eftersom att det är en bit kvar!
 
Varför står det bara att Perrie är tillsammans med Zayn på sidan? - Det vet jag(Alicia) faktiskt inte varför! Men det kan vi nog fixa, tror dock att det beror på att dem inte är så kända så det kan vara svårt att hitta vad de heter exakt osv.
 
Vet ni hur många skivor dem sålde i Sverige, med DNA? - Skivbolagen får tyvärr inte ge ut sån information, men albumet hamnade på 8:e plats på Svenskatopplistan, så det borde ha vart ganska många!
 
Hur många läsare har ni per dag? - Det är olika varje dag, men i genomsnitt på 1 vecka har vi 87 läsare per dag!
 
Vet ni hur långa dom är och hur mycket väger dom? - Vi har faktiskt ingen aning om hur långa de är eller hur mycket dem väger! Tjejerna gillar att hålla sånt för sig själva. De sägs vara runt 160cm långa!
 
Har tjejerna någon favoritfärg? - Leigh-Anne's favoritfärg är grön. Perrie's sägs vara blå, men sedan är jag osäker på vad dem andras är!
 
Vet ni vad tjejerna planerar att göra i jul? - Dem tänker antagligen fira jul hemma med sina familjer och vila!
 
Vet ni om LM planerar att besöka Sverige? - Än så länge finns det inga uppgifter om det, men de har sagt att de gärna skulle vilja besöka Sverige så snart som möjligt! Vi får bara hoppas att dem kommer hit snart!
 
Vilka är era favorit låtar på Salute och DNA? - Elin: Jag måste nog säga MOVE! Den talar väldigt mke till mig.
Emelie: Move är den bästa.
Alicia: På Salute är det nog Little Me, These Four Walls eller Salute! Från DNA är det DNA!
 Linnéa: Jag är helt galen i Move från Salute och från DNA så skulle jag nog säga att titelspåret (DNA) är min favorit. 
 
Vilka artister/band lyssnar ni på förutom LM? - Elin: Jag lyssnar på One Direction, 5SOS, will.i.am och ah lite alls möjligt.
Emelie: Jag lyssnar på one Direction och The fooo.
Alicia: Jag lyssnar mycket på One Direction, 5SOS, The Fooo och Olly Murs! Sedan har jag massa mer!
Linnéa: Just nu lyssnar jag mycket på Taylor Swift, The Band Perry, Cassadee Pope och Parachute.
 
Är LM era förebilder? - Elin: Ja dem är några av min förebilder!
Emelie: Inte så mycket.
Alicia: Dem är några av mina förebilder ja!
 Linnéa: Inte direkt, mest eftersom vi är ganska jämnåriga.
 
Vilken personlighet gillar ni hos tjejerna? - Elin: Perrie, jag gillar att hon är sådär fräck och inte tar åt sig av allt hat! Jade, Jag älskar att hon är den där söt och lite oskyldiga tjejen. Jesy, Jag ser verkligen upp till Jesy och jag älskar hur hon verkligen är sig själv i vått och torrt. Leigh-Anne, hon är den tjejen som bar är sig själv, alltid. Hon kan ta på sig allt och se dö läcker ut!
Emelie: Jade, Hon väldigt snäll och väldigt söt tycker jag är bra. Perrie, Hon kan vara sig själv och tar inte åt sig vad andra säger. Jesy, oavsett om hon inte är den smalaste tjej så skiter hon i de hon använder vilka kläder hon vill ha och skiter i vad andra säger. Leigh-Anne, hon är sig själv. Assså de är svårt för jag tycker alla är lika söt och gryma.
Alicia: Perrie, hon vågar vara sig själv och vågar vara annorlunda! Jade, hon är så söt och har sån otroligt fin röst! Jesy, hon är stark och hon är en bra förebild. Leigh-Anne, hon vågar ha sin egna stil och hon är så snygg! Alla är så snygga och otroligt duktiga sångare!
Linnéa: Perrie - Det jag gillar med Perrie är lyckas vara sig själv och är så mycket mer än bara Zayn Maliks flickvän. Jade - Jag gillar att trots att hon verkar vara så blyg så lyckas hon alltid vara så framåtriktad. Leigh- Anne - Vad kan man säga mer än att jag älskar hennes sprudlade personlighet. Jesy - Jag gillar att hon vågar vara sig själv och att hon står upp för att hon inte är en size zero.
 
Det var alla frågor vi fick in för denna gången! Tack så jätte mycket och hoppas att ni fick svar, om ni vill veta något mer så kan ni alltid kommentera så försöker vi svara på er fråga!
 
 
 
 
 
 
 

Ebba

Perries favoritfärg är iallafall blå!
Och i någon FRIDAtidning ska det stå deras ca-längder, de är runt 160cm långa allihopa :)

Svar: Tack så jätte mycket! :) - Alicia
Little Mix Sweden

2013-11-19 18:49:23
Rebecca

Hur gamla är dem?

Svar: Perrie är 20, Jesy är 22, Leigh-Anne är 22 och Jade är 21! - Alicia
Little Mix Sweden

2013-11-24 17:06:00
Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: