Fråga om Little Mix's makeup

Vi har fått en fråga angående om Little Mix smink kollektion.
 
Kan man inte köpa det i Sverige? Eller vet ni nått om de? :)
 
Svar: Vi vet inget om detta än, men jag lovar att vi skall skriva om det så fort vi vet något. Personligen tror jag dock att det inte kommer säljas i Sverige.
 
- Linnéa

Freja

Min mamma har en kompis som var i london, så han köpte lite av sminket till mig. Och kan bara säga att jag är sjuk nöjt med allt därifrån. Så om ni är i england och ser sminker så måste ni iallafall köpa något där. :)

Svar: Vad kul att du gillar sminket :)
Little Mix Sweden

2014-02-27 14:17:47
http://jesysface.tumblr.com/
Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: