Kära ni

Hej alla läsare som läser bloggen. 
 
Vi på bloggen vill be om ursäkt för den exremt taskiga uppdatering det senaste. Det är bara så att vi alla har haft våra problem som vi behövt lösa och ja så kan det vara ibland. Men till och med imorgon så kommer uppdateringen vara tillbaka som vanligt. 
 
Alla frågor om varför vi inte skrivit om tjejernas nya album är för att vi har inte haft tid och jag vet att det är ju extremt viktigt eftersom det är ett helt nytt album. Men såhär kan det vara ibland och vi kommer skriva mer om det idag. 
 
Sen att vi kanske nångång råkar uppdatera samma grej två gånger, det är inte hela världen men det är såklart att det inte ska hända men nu hände det och ja jag tog bort bilden igen eftersom så många klagade! 
 
Senare idag kommer också ett inlägg om att vi söker en ny bloggare och facebook uppdaterare eftersom vi just nu bara är 3 stycken som tar hand om båda två. Så vi skulle behöva lite hjälp så det komer också upp senare. Och att bloggen kommer få en lite uppdatering vad gäller designer senare. 
 
Jag ville bara berätta lite om hur allt ligger till och om ni har några frågor så ställ dem här i detta inlägg så svarar vi på dem! 
 
Kram 

Elin

Har jag fattat rätt? söker ni en extra bloggre? Och om jag har fattat rätt då skulle jag kunna tänka mig ställa upp! (Om ni vill fråga mig något kan ni skriva på kik där jag heter ElinHess) Hoppas jag fattat rätt!

Svar: Jo, vi kommer söka en ny bloggare. Mer information kommer imorgon, jätte kul :) - Elin
Little Mix Sweden

Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: