Pop Star! magazine

 
 
 
 

Tjejerna utan för studion i LA

 
 
 
 
 
 

Jade

 
"It is soooo surreal walking into Superdrug and seeing our @Collectionlove make up range…I love it all!! Xxjadexx "
 
                                                    
 

Whant to lool like Little Mix ??

 
 
 

Ellona Santiago Spreads Her "Wings" - THE X FACTOR USA 2013

 
 
Vad tycker ni om Ellona? Själv tycker jag att hon är grymt duktigt :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

the makeup collection

 

På tjejernas Makeup Launch!

 

Tjejerna med fans i Japan

 
 
                                                                      
                                                   
 
 
 
 

Move!

 
 
 

Premiär för Move!

På måndag den 23:e September kommer ni kunna höra tjejernas nya singel 'Move'! Från 08:30 kommer en livestream sändas där tjejerna officiellt kommer spela upp sin nya låt!
 
Här har ni länken för livestreamen: http://www.capitalfm.com/london/on-air/breakfast/show-blog/little-mix-live-stream/
 
 

BÄSTA ACAPELLAN JAG HÖRT - WINGS

 
 

Move Move Move

Någon mer än jag som är så grymt taggad på hela detta albumet plus den nya singeln?! 
 

JADE TWITTRAR

Sorry you’re upset Mixers, it’s coming it’s coming :( Love you! xx Jade xx
 
 

Q and A + Nytt från albumet!

 

Little Mix i Japan!

 

SORRY GUYS

Hej på er! Jag ber om ursäkt för den urkassa uppdateringen , ( igen för min del ), men skolan tar all min kraft så jag orkar ingenting alls... jag tar en liten paus från detta, så kommer jag tillbaks så fort vi får mindre läxor, tills dess hoppas jag att dem andra tjejerna håller er uppdaterade om vad som händer! puss på er!
 

Rösta på Little Mix!

På Fuse kan man nu rösta fram 'Best New Artist' och i den kategorin finns tjejerna med! Så gå in på sidan och rösta upp tjejerna som för tillfället ligger 2:a! (Ingen registering behövs)
 
http://www.fuse.tv/2013/08/best-new-artist-fan-poll?campaign=scl%7Cotr%7Ctlc#5
 
 

Tjejerna ska släppa Smink Kollektion!

 
 
(Nu är jag tillbaka igen, av privata skäl så var jag borta i ett par veckor, men nu kommer även jag börja uppdatera igen!)
 

TJEJERNA IGÅR

 
 

PERRIE MED ETT FAN IDAG

 
 

PERRIE & JADE MED FANS IDAG

Ber så mycket om ursäkt för den hemska uppdateringen men jag har inte haft tid! ska försöka bättra mig!