Perries intervju från Frida Tidningen

 " Jag sover i dushmössa" 
 
Vad är typisk Perrie-oufitt?
- Jeans med hög midja ochen magtröja .
 
Vad har du för skönhetsrutin?

- Jag rengör ansiktet varje morgan och kväll.
Jag anvädner Lancomes ögonmakeupremover och dreas hudserie. 
 
Hur för du för att hålla ditt hår så fint ?
- Jag sover med inpacknign och dushmössa. 
 
Har du någon hårpodukt du inte kan leva utan?
- JA! Min Was in-hårfärg som håller mitt hår riktigt lila.  Annars tvättas färgen ur frort och då ser det hemskt ut. 
 
Hur många gånger färgar du håret ?
- Oh My Gosh! Tiotals gånger. Väldigt ofta. 
 
Någon sminkprodukt du inte kan leva utan?
- Min mascraa, jag måste alltid ha mascra.
 
 
 
 

Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: