HÄR ÄR ÄNTLIGEN SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN ~

Vad heter ni som driver bloggen?
Svar; Alicia, Elin, Emelie, Linn, Jennifer och Martina.

Hur fick ni reda på LM?
Alicia; Jag fick först reda på dem när jag kollade på 1D som gästade X Factor 2011! Och då hade jag bara sett 2-3 uppträdanden!
Elin; Jag hittade Cannonball på spotify och efter det sökte jag upp dem. Just då hade dem bara Cannonball som singel och deras x-favtor låtar men jag fastnade verkligen för dem!
Jennifer; En kompis på facebook länkade Cannonball, jag fastnade efter första sekunderna av låten.
Emelie; jag fick reda på LM genom min kompis.
Linn; Via Zayn och Perrie.
Martina: Jag fick reda på dem via Zayn, fick reda på att han hade en flickvän som var med i ett band så gav jag dem en chans och började gilla dem med direkten!

Hur gamla är ni, vart bor ni?
Alicia: Jag är 15 år och bor i Udevalla, en stad som ligger typ vid Göteborg.
Elin; Jag är 15 och bor mitt inne i Göteborg. Men flyttar till Vallhamra som ligger pyttelite utanför Göteborg i Februari!
Jennifer; 14, snart 15. Jag bor i Härnösand.
Emelie; 17år, Vinninga.
Linn; 14, Härnösand.
Martina: 15 år och jag bor i en liten by utanför Malmö.

Har ni någon personlig favorit?
Alicia; Jag älskar alla lika mycket! Jag kan inte ha någon favorit, de är alla fantastiska tjejer!
Elin; Jag älskar självklart alla lika mycket men Jesy är en stor inspiration för mig.
Jennifer; Nej, jag favoriserar inte.
Emelie; Jag har inte någon jag gillar mer än någon annan alla är lika bra.
Linn; Jade!
Martina; Ja.. asså.. jag gillar ju alla men den jag mest ser upp till är Perrie.

 

Om ni kan ranga era tre favoriter av deras;

1.      X factor framträdanden
Alicia; E.T skulle jag tro, men älskar alla!
Elin; Super bass!
Linn; Cannonball, Empire state of mind och ET.
Martina; Superbass, telephone & cannonball.

2.      Låtar ur DNA

Alicia; Jag älskar alla låtar! Men en speciell är nog ”Pretend it’s OK”!
Elin; Min Absolut favorit är no Always be together! Men älskar naturligtvis alla.
Linn; Wings, DNA och red planet.
Martina; Wings, going nowhere & how ya doin.

3.      Hårfärger

Alicia; De alla har jätte coola hårfärger och hårstilar! Men Jade’s hårfärg är så himla cool!
Elin; Jag skulle nog säga Perrie. Att hon ens vågade färga det lila? Riktigt häftigt.
Linn; Jades nuvarande, Perries blonda och Leigh-Annes nuvarande.
Martina; Perries, jades & jesys.

4.      Stilar

Alicia; Samma här, alla stilar är så coola! Men Leigh har nog den jag gillar bäst.
Elin; Som jag sa tidigare så har alla tjejerna sin egna stil men om jag skulle välja just en så måste det vara Jesy!
Linn; Perrie, Jesy och Jades.
Martina; Perries, leighannes och jesys.

 

Har ni Twitter?
Alicia; Min twitter är: @AliciaKallstrom
Elin; Min twitter är: @ElinAnderrssson
Jennifer; Ja, @JenniferPaynee.
Emelie; Jag har Twitter theemlie95.
Linn; Nepp :)
Martina; Två stycken : tinaantunovic97 & perriesstuds.

 

Vad tycker ni är så bra med tjejerna och vad får dem att sticka ut?
Alicia; De vågar att sticka ut och göra som de själva vill! De är också väldigt peppande och bra förebilder! De sticker ut eftersom att de klär sig som de själva vill, de säger vad de själva vill och de vågar tro på sig själva! För mig är dom väldigt stora förebilder och jag tycker de alla är väldigt underbara och fina tjejer!
Elin; Det absolut bästa är att dem vågar vara sig själva rakt igenom. Dem ger oss fans så mycket tillbaka. Deras klädstil säger ganska mycket om hur dem är och det är just som jag sa för att dem vågar vara sig själva. Som Alicia sa dem vågar verkligen tro på sig själva och dem ger så mycket tillbaka till oss fans. Dem är riktigt stora förebilder och inspirationer för just mig eftersom dem stärker mig som person och får mig alltid på gott humör.
Jennifer; Det jag gillar med dem är att de vågar vara sig själva.
Emelie; Jag Tycker att deras röster passar så bra ihop dels dem har sin igen stil.
Linn; Jag tycker att deras stil och musik gör dom väldigt unika + att det inte finns så många tjejgrupper. Även fast de var ett tag sedan albumet DNA släpptes är det fortfarande på replay! 
Martina; : Jo... dels för att dem är sig själva och försöker inte vara någon annan, och det som får dem att sticka ut är jo att deras stilar är annorlunda på något vis, som vi tar ex perries, hennes stil är ju mer gammeldags och det är inte många som har sån stil nu!

 

Tror ni tjejerna kommer komma till Sverige?
Svar; Det är något som inte är bekräftat. Men om vi ska gå på deras julhälsning till Sverige så kanske vi får se en skymt av dem nästa år.

 

Vad är allas ögonfärg?
Svar; Perrie har kristallblåa ögon, nästan lite gråa.

          Jesy har bruna ögon.

          Jade har mörkbruna ögon.

          Leigh-Anne har väldigt mörk bruna ögon nästan svarta.

 

Vad gör Jesy i Sverige?
Svar; Hon var här och åkte skidor med sin pojkvän.

 

Hur länge är hon där?
Svar; Hon var här nästan en vecka.

 

Finns det möjlighet att hon kommer till Stockholm?

Svar; Nej. Hon var bara i Lapland.

 

Vad gjorde alla på Julafton?
Svar; Dem var med sina familjer.  

  

Hur länge har Zayn och Perrie varit tillsammans?
Svar; Dem gick ut med att dem var tillsammans i April. Så om man räknar från där så är det ungefär 9 Månader.

 

Vad heter alla pojkvänner?
Svar; Perrie’s kille Heter Zayn Malik.

          Jesy’s kille heter Jordan Banjo.

          Jade’s kille heter Sam Craske.

          Leigh-Anne har gått ut med att hon nu dejtar Jorden Kiffin.

 

Om man vill få dem till Ellen show hur gör man då?
Svar; Det ända vi fans kan göra är att länka videos osv på deras youtube kanal eller twitter. Jag hittar ingen mejl som man kan mejla till så just nu är det de enda vi kan göra.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tack för alla frågor och jag hoppas verkligen ni fick svar på era frågor!
Om ni har fler frågor, eller bara vill tipsa eller prata med oss om något är det helt okej att skicka iväg ett mail till; [email protected]  


Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: