Dagens bild

Ny cover till DNA

Leigh-Anne, Jade och Jesy med i senaste FRIDA





Perrie med ett fan igår

Dagens bild

Nu bild på Perrie från Tyskland

Photoshoot, Perrie och Leigh-Anne.

Leigh-Anne

Little Mix Clothes Collection

DNA

Det sägs att DNA spelas lite i den här Auditionen. Ni kan höra lite av Jesy's 0.35 och lite av Perrie's röst 1.26.
 

Photoshoot

Zayn och Perrie i Tyskland

Leigh-Anne

Perrie med ett fan i Tyskland

Perrie och Zayn i Tyskland!

Igår, när pojkvännen Zayn Malik hade signering i Tyskland, så hängde Perrie med dit! Här är några små bilder på dem tillsammans backstage, dock väldigt suddiga!
 

Leigh-Anne igårkväll

 
 
Ni glömmer väll inte tävlingen där nån av er kan vinna ett DM till tjejerna? http://littlemixsweden.blo.gg/2012/september/tavling.html#comment
 
 
 

En bild från deras kollektions fotografering.

 

Nya bilder på Leigh-Anne

 

Primark Kollektion!

Tjejernas egna kollektion med kläder! :)
 

Nya Bilder.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ny Bild På Perrie och Zayn!

Detta är en ny bild på Perrie och Zayn tillsammans, det sägs även att det ska ha stått ett fan imellan dem!
 

Ny bild från inspelningen av "Wings"

Perrie's Remix!

Ni kanske hört om den nya Little Mixer Appen där man kan remixa sin egen låt av Wings? Ja, nu har även Perrie provat på den själv! :)
 
Remixen kan ni lyssna på här: http://www.little-mix.com/littlemixer/?&guid=1108&name=PerriesRemix
 
Bjuder även på en väldigt vacker bild på Perrie som togs för någon vecka sedan!

Tjejerna har "semester" den här veckan.

Tjejerna har en veckan semester och därför kommer det inte komma upp mycket på bloggen. 
 
 
 

Leigh-Anne dejtar en från cover drive;

 
Leigh-Anne dumpade sin förra kille eftersom hon var för "upptagen" med sin musik karriär. Men enligt rykten dejtar hon nu Jamar Harding (Killen i gult).
 

 


TÄVLING

                  
 
Nu tänkte jag dra igång en tävling :)
Tjejerna följer mig på twitter, så jag tänkte lotta ut ett DM till dem :)
Jag kommer lotta ut två personer, så skickar jag erat twitternamn till tjejerna och ber dom följa dig!

Allt du behöver göra är att kommentera detta inlägg med ditt twitter-namn och din mail-adress.

Tävlingen avgörs på fredag eftermiddag! :)

-Jennifer
 

Little Mix App

Nu har det kommit fram en "Little Mix App", där man kan skapa en remix på tjejernas låt för att sedan ladda upp och dela med andra! Ta gärna en titt och prova er fram o remixa lite!
 
http://www.little-mix.com/littlemixer/
 

10.000.000

Wings har nått 10.000.000 visningar på youtube!

 
 
 
 
 

DNA - omslag

Detta ska tydligen vara det officiella omslaget för tjejernas nya låt DNA.

Vad tycker ni om den?
 
 
 
 

The Little Mix Daries-Episode 1

 

Little Mix - Wings - Behind The Scenes

Little Mix - Wings (Acoustic)

Dagens Bild

Bilder från Instagram




Little Mix on Loose Women - 7th September interview

 
 

Dagens bild

          

Fel i Nya Frida!

Jo, som ni kanske redan vet är tjejerna med i nya Frida tidingen, nr. 19. Men vad ni kanske inte har sett är att de har gjort ett fel! Jade och Leigh-Anne's "Inforutor" har förväxlats med varandra!
 

Nya Singeln!

Tydligen så kommer tjejernas nya singel heta "DNA" och den kommer släppas runt Oktober, det sägs även att de har spelat in videon för låten!
 

Två bilder från instagram:



En bild från tjejernas inspelning!

Tjejerna ska börja filma sin nya musikvideo till deras nästa singel.

Spännande saker händer i Mixers värld, tjejerna har startat att filma deras nya video till sin andra singel.

En ny bild på leigh-anne

Little Mix Bedset!

Snart kommer detta ur snygga Little Mix påslakan+örngott släppas i butikerna, något roligt att vänta på kanske?
 
Det kommer finnas inom snar framtid att köpa på: http://www.characterworld.uk.com/music/little-mix.html
 

?



 

Perrie och Zayn shoppar!

Detta är en bild från igår när Zayn och Perrie var ute och shoppade tillsammans, dock lite suddig bild!
 

Biljetter!

Köp dina biljetter till Little Mix's turne nu! 
 
http://www.ticketmaster.co.uk/Little-Mix-tickets/artist/1725102?camefrom=[=CAMEFROM=]&brand=tm&&tm_link=tm_music_rc_image3
 
 
 

Tjejerna med i FRIDA

Tjejerna är med i senaste FRIDA-tidningen (nummer 19) som kommer ut i butik imorgon!

Förlåt för en sån otroligt dålig bild, men hade inte något annat att fota med än min cam

 
 
 

Dagens bild

               

Svenska Youtube Listan

För tillfället ligger tjejernas låt "Wings" på 97:e plats, på Svenska Youtube Listan! Förhoppningsvis kommer den klättra sig högre upp på listan, så att tjejerna ser en anledning att komma hit! Eller vad hoppas ni på?
 

Två nya bilder från när tjejerna var på "Day Break"



En ny bild på tjejerna



Jade i Paris!

En bild på Jade i Paris som kom upp för några timmar sedan!
 

Little Mix Kalender 2013

Här är lite bilder från Little Mix's nya kalender som gäller för 2013!
 

Ny bild på Jade och Sam

Visste ni att?

Jesy’s favorit mat är Nandos.

Favorit färg är: Alla färger.

Favorit muskant: Missy Elliot.

Favorit film: Taken

Favorit album/sang: Ed Sheeran och Chris Browm “Fame”.

 

Dagens bild.

Svaren på frågestunden!

Hur Många läsare har ni på bloggen?

Just nu har vi 10-30 unika besökare.

 

Hur många äger den här bloggen?

Vi är fem tjejer!

 

Vem har gjort designen?

En tjej som har novell bloggen http://justindbstoriees.blogg.se/.

 

Vem är eran favorit?

Elin – Såklart älskar jag alla men Jesy är en stor inspiration för mig och jag ser verkligen upp till henne. Hon är min förebild.

Emelie - Jag har ingen direkt favorit av dem, men måste jag välja är det Perrie.

Alicia - Jag har inte direkt någon favorit utan jag älskar dem alla lika mycket! Men om jag skulle vara tvungen att välja någon så skulle det nog vara.. Leigh-Anne, eller kanske Jade! Ne, det går nog inte! ;)

Linn: Min favorit är Leigh Anne.

Jennifer: Jag har så svårt att välja, det varierar, men just nu är det Jade :)

 

Hur hittade ni dem?

Elin – Jag hittade dem först på youtube efter det vart jag totalt förälskad.
Emelie – Jag fick reda på dem av en kompis.

Alicia - Jag hittade dem genom One Direction eftersom att Zayn dejtade Perrie kollade jag upp dem lite, och jag fastnade helt enkelt för dem! :)

Linn: När jag fick reda på att Zayn och Perry dejtade

Jennifer: En av mina kompisar länkade en lyrics-video till Cannonball på Facebook några veckor innan Perrie blev tillsammans med Zayn.

 

Vad tycker ni om att Perrie dejtar Zayn från One Direction?

Elin – Dem är perfekta! Men som Alicia säger så var det lite sådär i början pga alla rykten om Perrie.

Emelie – Jag tycker dem är söta.

Alicia - Till en början tyckte jag väl att det var sådär, det spreds massa rykten om henne som person osv. Men sedan när jag kollade upp dem så föll jag för dem, så nu tycker jag det är jätte kul ändå! De är jätte fina tillsammans :)

Linn: Jag tycker det är jättekul, dom är ju lyckliga så!

Jennifer: Det är helt underbart perfekt :')

 

Vem av tjejerna tycker ni mest om i Little Mix?

Elin – Alihopa såklart. Men som jag sa innan, Jesy.

Emelie – Jag tycker alla är lika bra.

Alicia - som innan så kan jag inte välja en favorit egentligen, haha jag älskar dem alla! :)

Linn: Jag har redan svara på denna.

Jennifer: Jag gillar alla lika mycket!

 

Vilket är erat favorit uppträdande av Little Mix?

Elin – Cannonball, Don’t let go.

Alicia - Om det ska vara inom X-Factor uppträdena så måste det nog vara.. E.T (Live Show 4), Don't Stop The Music (Live Show 5) eller Don't Let Go (Live Show 7) :)

Linn: Cannonball utan tvekan!

Jennifer: Åh, nu blev det svårt, men det måste vara när dom sjöng Cannonball strax efter att dom vunnit X-factor :)

 

Hur gamla är ni?

Elin – 15år, 1997.

Emelie – 17år.

Alicia - Jag är 15år gammal, född 97 :)

Linn: 14 år

Jennifer: Jag är 14 år ung.

 

Vart i Sverige bor ni?

Elin –  Mitt i Göteborg.

Emelie – I Lidköping.

Alicia - Jag bor i staden Uddevalla, som ligger cirka 8 mil norröver Göteborg! 

Linn: Härnösand (Norrland)

Jennifer: Jag bor i Härnösand, som ligger i södra Ångermanland.

 

Om ni fick beskriva er själva med en låttext, vilken skulle det vara?

Elin – Jag skulle nog säga Be alright med Justin Bieber. Eftersom just nu har jag några dåliga dagar, men allt blir okej!

Emelie – Never Say never.

Alicia - Oj, vilken svår fråga.. Jag har faktiskt ingen aning om vilken som skulle passa mig! 

Linn: "party rock is in the house tonight"
Jennifer:
Never grown up - Taylor Swift, hahahaha :D

 

Vad är era intressen?

Elin – Jag älskar att fota och stalka kändisar.

Emelie - Jag älskar att fota.

Alicia - Ja, mina intressen är väl främst att sitta framför datorn och stalka antingen 1D eller Little Mix, haha! Vara med vänner, fota och rita också! :)

Linn: Fotboll, teater, polare
Jennifer:
Jag tror inte jag har några speciella intressen, jag håller inte på med någon sport just nu, jag skulle gärna vilja rida, men det går inte för jag är allergisk mot pälsdjur. Men, tillbaka till frågan, jag gillar att läsa och skriva, dock så är jag inte så duktig på att skriva så jag lägger sällan ut det jag skriver :P

 

 

Er favorit låt?

Elin – Wings | Little Mix, Be alright | Justin Bieber och Rolling stone t-shirt |  Dada Life.

Emelie – Min favorit just nu är as long as you love me.

Alicia - Går inte att välja! Det finns så många bra, men "Wings - Little Mix" är en av dem som ligger högst upp! Jag totalt älskar den!

Linn: Goodbye my lover av James Blunt
Jennifer:
Jag har jättemånga favoritlåtar, kan verkligen inte välja en, men jag brukar lyssna på One Direction, Taylor Swift, Little mix, Dead by april, Olly Murs, Ed Sheeran, Katy Perry, Coldplay, Jessie J, Muse, Paramore och Justin Bieber

 

Vad vill ni göra I framtiden?

Elin – Jag vill göra mycket men att jobba med hundars beteende eftersom jag verkligen älskar hundar över allt annat eller också att jobba med ungdomar.

Emelie – Fotograf.

Alicia - Ingen aning.. Det finns så mycket jag skulle vilja göra, haha :)

Linn: Skådespelare.
Jennifer:
Jag skulle vilja bli psykolog, dock så tror jag inte jag kommer klara av att få tillräckligt bra betyg för det. Annars vore det roligt och bli designer :)

Tjejerna på Daybreak

 

Tjejerna på Loose Women

 

Provbloggare.

Vill bara informera er om att vi kommer ha två "provbloggare" den kommande veckan. Alicia och Jennifer heter dom. Dem kommer prova blogga här i en vecka sen kanske dem börjar blogga påriktigt. Så hälsa dem välkomna!

Grattis Sam!

Idag fyller år, Grattis!

 

Jade tidigiare idag!

Jade skriver på facebook:



 
 

Nya bilder från igår:

Frågestund!

 
 
Har ni någon fråga? Fråga allt från något ni vill veta om tjejerna eller något om oss bloggare. 
 
Frågestunden håller på till vi fått tillräckligt många frågor.

Perrie Edwards

Loose Women



1år

Ett år tillsammans tårta!
 

Leigh-Anne igår

2 timmar

Tjejernas konsert i Dublin sålde slut på två timmar!
 

Igår på daybreak studios













Perrie och Zayn

Tjejerna uppträder!





Ny bild på Jade och Sam

Wings är nummer ett!

Tjejernas tour datum!

January 2013

MON 28- NOTTINGHAM ROYAL CONCERT HALL 0115 989 5555

TUE 29- EDINBURGH PLAYHOUSE 0844 499 9990

WED 30- NEWCASTLE CITY HALL 0191 277 8030

FEBRUARY 2013

FRI 01 - GLASGOW CLYDE AUDITORIUM 0844 499 9990

SAT 02 - SHEFFIELD CITY HALL 0114 278 9789

SUN 03 - LIVERPOOL ECHO ARENA 0844 8000 400

TUE 05 - WOLVERHAMPTON CIVIC HALL 0870 320 7000

WED 06 - MANCHESTER O2 APOLLO 0844 477 7677

FRI 08- YORK BARBICAN 0844 854 2757

SAT 09- BLACKPOOL OPERA HOUSE 0844 856 1111

MON 11- PLYMOUTH PAVILIONS 0845 146 1460

TUE 12 -OXFORD NEW THEATRE 0844 871 3020

WED 13 -LONDON HAMMERSMITH APOLLO 08442 491 000

FRI 15- BRIGHTON CENTRE 0844 847 1515

SAT 16- BOURNEMOUTH INT. CENTRE 0844 576 3000

MON 18- BRISTOL COLSTON HALL 0117 922 3686

WED 20- CARDIFF MOTORPOINT ARENA 029 2022 4488

THU 21- IPSWICH REGENT

SAT 23-DUBLIN OLYMPIA THEATRE *