Omsalget till Salute

Nu har tjejerna äntligen släppt omslaget till den nya sigeln Salute! Vad tycker ni om det?

http://distilleryimage4.ak.instagram.com/99227afec65111e3a8d60002c9d39744_8.jpg 
 

Josefin

Jag tycker tjejerna visar en mognare stil. Vilket är super och så förväntansfull för videon!!! Hoppas dom kommer till Sverige snart!

2014-04-17 23:36:08
Mimo

De ser helt fantastiska ut! En fråga, när kommer musikvideon salute ut?

2014-04-17 23:39:59
Marianne

Hej! Jag har läst eran blogg sedan ett år tillbaka. Och jag fastnade för den direkt, men det är en annan sak jag skulle vilja ställa.... hur kan man få gästblogga här?

Om ni är lite osäkra kan ni kontakta mig på min mail, så får lite mer info om mig :)

Svar: Om du är intresserad av att gästblogga, får du kontakta oss via mejl.
Little Mix Sweden

2014-05-01 13:35:59
http://mariannes.bloggplatsen.se
Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: