Tävlingsdags igen!

Så, jag tänkte fia en tävling igen!
Priset är samma som förrut, ett DM till tjejerna.
Den här gången kommer jag utse två vinnare.
 
Reglerna är enkla, allt du behöver göra är att kommentera detta inlägg med din twitter, ditt namn, din motivering till varför just du ska få ett DM och så ska du skriva vad du tycker om tjejernas nya album! :)
 
Tävlingen avslutas om någon vecka! :)
 
~Jennifer
 
 

Alexandra

Twitter: alexandraerc

Varför jag vill vinna? För att få en follow från tjejerna skulle betyda så mycket, jag älskar dem, deras musik och allt med dem. Dem är stora inspirationer enligt mig och att veta att dem har lagt märke till mig skulle göra mig jätteglad eftersom ingen verkar lägga märke till mig på twitter... :(

Vad jag tycker om deras album? Asgrymt! Älskar deras musikstil och låtarna är underbara. Dem känns väldigt originella :)

2012-12-01 13:07:38
http://ponnynissar.blogg.se/
Martina

twitter: tinaantunovic97
Jag vill vinna för att tjejerna är en stor insipration till mig, kan inte gå utan deras musik en ända dag! tjejerna gör mig också på bra humör eftersom de påminner lite om mig själv också, spralliga, glada tjejer som älskar att ha kul! hade dem lagt märke till mig på twitter hade det varit en dröm, älskar verkligen dem och jag försöker få en tweet av dem, men såklart så får jag aldrig en tillbaks :(...
deras album? älskar den, verkligen, ska verkligen köpa hem den så fort jag får tag på den, kan inte vänta tills jag sätter den på min hylla& kan inte vänta tills jag sätter in skivan i min lilla '' radio '' så jag kan hoppa runt i hela mitt hus och rum och bara njuta!! :)

2012-12-01 17:58:50
http://www.martiiinas.devote.se
Sophie :)

Twitter: sophie_nilsson

Jag skulle villa vinna för att jag älskar dom såååå himla mycket! Doms låtar är just awsome! Och att doms musik har hjälp mig så himla mycket genom denna tiden som hat gått och doms låtar gör att man tror på vad dom sjunger t.ex Change your life.

Doms nya album är bara perfection rakt av! Och doms röster på det nya albumet! får gåsaskin ^^

2012-12-02 02:02:20
Freyah

twitter: freyah1D
jag vill vinna för att de är sån himla stor inspiration för mig! jag lyssnar på deras musik varje dag och dom får alltid mitt humör på topp!
att dom skulle lägga märke till mig är en av mina största drömmar. dom betyder så sjukt mycket för mig.
deras album, jo det är sjukt awesome! älskar det verkligen. Låtarna är helt underbara!

Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: