MARTINA HETER JAG

hejsan alla mixers& läsare så klart :D 
mitt namn är Martina och jag kommer vara med på denna bloggen eller vara en del av denna bloggen! Jag är då 15 år, men fyller 16 denna sommar! Jag bor i en liten by utanför Malmö, där jag går i skolan, umgås med vänner och musik! Hur jag '' upptäckte '' Little Mix var ju att fick reda på att Zayn hade en flickvän som var med i ett band, och beslutade att ge dessa 4 tjejer en chans och lyssnade på Wings, tyckte låten var jätte bra och genast blev jag ett fan, precis som One Direction haha.. Jo, lite om min bakgrund är ju att jag är kroat, och jag åker till Kroatien  nästan varje sommar, e där ungefär 2-4 veckor eftersom dem flesta av mina släktningar bor där! 
Jag kommer försöka uppdatera här så mycket som möjligt! Har ni några frågor eller någonting så kan ni skriva nere i kommentarfältet så kommer jag svara på dem så mycket som möjligt! Ha en underbar kväll! Massor av kramar!
- Martina ♥

Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: