TJEJERNA : VI VILL ALLA HA JESYS KURVER

Vi alla tänker oss att tjejerna från Little Mix har fantastiska kroppar och att alla vill ha dem kropparna som dem har, men det är 3/4 som inte riktigt håller med om detta.
Jade berättar :
'' Vi alla berättar att vi vill ha Jesys kurver, vi känner oss som små flickor och att hon har en kropp som alla vill ha. Hennes kropp är fantastisk!
 
Men själv så berättar Jesy att hon inte riktigt håller med :
'' Jag önskar att jag inte hade denna kroppen! Jag tror att det är pga all dans. Jag har fortfarande min rumpa och mina bröst ''. 
 
Tumblr_mj189mctw01s5aw17o1_500_large
Tumblr_micg7jbdap1s62asso1_500_large
 
 

Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: