DNA - ALBUM

Jag beställde nyss en signerad skiva av tjejerna, vilka av er har också gjort det? :-) ♥
 

Matilda

Jag fick min för ungefär en månad sedan! :D

2013-05-23 18:53:35
http://matiiildaa.blogg.se
Freja<3

Jag har fick den ocså den för en månad sen :)

2013-05-24 12:25:17
Jasmin

Jag beställde min för länge sen, fick den i April... ;)

2013-05-24 13:47:15
Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: