JESY + JORDAN BANJO

Jesy har kommit ut med att hon är återförenad med Jordan Banjo igen! SÅ GLADA är vi är på Little Mix Sweden för hennes skull! Vad tycker ni? :) 
 

Julia

När jag kommer in på eran blogg så ser jag en ny design och i beskrivningarna så skriver ni fel, vilket jag stör mig på eftersom det här är en blogg tillägnat åt tjejerna så då borde ju det vara korrekt information.

Jade är inte tillsammans med Joe McElderry.
Jesy växte upp i *Romford och hon har även en syster som heter Jade.

Leigh-Anne är född 1991.

Svar: Såklart det ska vara rätt. Men eftersom tjejen som gjort vår design har skrivit och donat om dem är det inte så lätt att träffa rätt eftersom hon kanske aldrig hört talas om tjejerna. Men tack för påpekan!
Little Mix Sweden

2013-05-02 20:23:23
Julia

Jag hoppas ni inte tog åt er på något negativt sätt alls, tycker om eran blogg, ni har bra uppdatering och kollar in den varje dag:)

Svar: Självklart inte, bra att du sa åt oss så vi kunde ändra! :)
Little Mix Sweden

2013-05-02 21:24:45
Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: