SORRY GUYS

Hej på er! Jag ber om ursäkt för den urkassa uppdateringen , ( igen för min del ), men skolan tar all min kraft så jag orkar ingenting alls... jag tar en liten paus från detta, så kommer jag tillbaks så fort vi får mindre läxor, tills dess hoppas jag att dem andra tjejerna håller er uppdaterade om vad som händer! puss på er!
 

Anonym

Jag ÄLSKAR Little Mix!!, Min favorit är Jade <33
//Mixer 4-ever

2013-09-14 21:32:37
Kommentera här


- Alla negativa och opassande kommenterar mot attackerar bloggen eller dess läsare tas omedelbart bort. Vi tolererar inte diskriminering, påhopp eller hat mot någon.
- Vår blogg är modererad. Detta betyder att vi måste godkänna alla kommentarer innan de syns.
- Vi kan svara på era kommentarer direkt i bloggen. Så var inte rädd för att ställa en fråga till oss :)


Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: